بازارچه قدیمی مان را دوست دارم. هنوز همه چیز سرجای خودش هست. لهجه شیرین محلی، مردم محلی، لباس های محلی، سوغاتی ها و همه چیز مثل همان سابق است و من توی دلم چقدر همیشه ذوق این بازار را داشتم... به خصوص حالا که چندین سال است از پاساژها و بازارهای بزرگ کلان شهرها خرید می کنم حسم نسبت به اینجا خیلی بیشتر و دوست داشتنی تر است. به خصوص این که گزینه های زیادی پیش رویت نیست که چند ساعت وقتت را بگیرد یکیشان را انتخاب کنی. حتی اگر بخواهی چند مغازه پشت سر هم را بگردی باز می بینی انگار یکی دقیقا آنها را کپی پیست کرده که کوچکترین تفاوتی از نظر اجناس با هم ندارند و به جای این که حتی رقیب هم باشند رفیق هم هستند و به همین آب باریکه ها قتاعت کرده اند و می گویند کارساز، خداست...
خانوم مدیر...
ما را در سایت خانوم مدیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68