دانشگاه وارویک، رؤیای نیمه تمام...

خرید بک لینک

پیش تر ها این همه برای رفتن جدی نبودم. برای شروع، از دانشگاه وارویک انگلستان شروع کرده ام. مستقیما با آنها مکاتبه کردم و از فعالیت ها و حوزه های پژوهشی مورد علاقه و کارهایی که کرده ام گفتم. پاسخی که دریافت کردم این بود که باید با یکی از اساتید دانشگاه در رشته خودم به صورت مستقیم مکاتبه کنم و در صورتی که با هم به نتیجه رسیدیم اقدام کنم.

الان که باید بروم اتاق بازرگانی. نمی دانم نتیجه این جلسات چه می شود. ولی امیدم به خداست. با این که یکی از آرزوهای بزرگم تدریس در یکی از دانشگاه های برتر دنیا در رشته مورد علاقه ام هست ولی همه تلاشم این است که بمانم. اما همچنان پیگیر کارهای ادامه تحصیل در خارج نیز هستم.

خانوم مدیر...

ما را در سایت خانوم مدیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 3:49

صفحه بندی