از کلیشه ها بیزارم. همه جا بوی تنهایی می دهد. تنهایی فرسایشی که ذره ذره روح آدم را از بین می برد. فقط امید است که کژدار و مریض با ما راه می آید... خانوم مدیر...
ما را در سایت خانوم مدیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:06